onsdag 12 mars 2008

Efit - 10 Mars

Äntligen Efit! Halv skoldag som slutade med massor med läsning och kreativitet.


07:00
Jag och Erik steg egentligen upp redan kl 6:00 men det tog en timme innan min hjärna kommit på att idag var en Efit-dag!
(och jag ser väldigt "bullig" ut på kortet. Skyller på att det är tidigt på morgonen.)
08-09
Möte med basgruppen på universitetet. Ångrade verkligen att jag tog högklackat idag, glashalt och knappt någon sand på gångstigarna.
10:..
Hemma igen med dyngsura skor och strumbyxor. Bara att byta om till något varmare
(och lurvigare)
11:00
Äntligen frukost! Smoothie på hallon och blåbär, hårdbrödmacka och en god bok.
12:00
La mig för att läsa ut en väldigt spännande bok (Torey Hayden - spökflickan)
13:00
Jag fick herrbesök.
14:00
Freja hade ett av sina bustillfällen.
15-16
Gjorde en boll med hjälp av papperssnören, ballong och lim. Sedan gick jag och läste igen. Freja somnade på mina ben så jag missade att fotografera en timme.
17:00
Middag
18:00
Petade lite på min boll, den hade dock inte hunnit torka riktigt.
19:00
Satt och fulade till en bild på mig själv från en sittning där jag var utklädd till raggare. Vad som hände med bilden tänker jag visa upp en annan gång.

20:00
Efter nästan 2 timmar med photoshop upptäckte jag till min förvåning en mugg med kaffe bredvid datorn. Mitt kaffe. Som jag hämtade för någon timme sedan... (=kallt kaffe)21:00
Kände mig rastlös och satte mig för att pärla igen. Reslutatet kommer (kanske) senare

22:00
Var lite datanördig. slösurfning på ena och bildbehandling och musik på den andra.

23:00
Den här lilla fröken höll mig sällskap vid datorn innan jag gick och lade mig för kvällen.

Inga kommentarer: