söndag 22 juni 2008
Woot?! Mirakel kan ske!
Beställde hyllan Romeo första gången i början på April från Jysk's hemsida. Eftersom hyllan är en beställningsvara fick jag ett mail om att jag skulle skulle få vidare information om betalningssätt och leveranstider när hyllan skulle komma in i lager. Så jag väntade. Och väntade. Och väntade... Till jag fick ett mail om att ordern var makulerad. Woot? Jag har följt den där beställningen nästan dagligen och kollat igenom inkorg och skräppost för att inte missa just det mailet. Antagligen hade det blivit fel någonstans, så jag bet bara ihop och beställde på nytt. Och väntade...
Ungefär samtidigt som "makuleringsdatumet" skulle träda i kraft fick jag faktiskt inbetalningsmailet. Otroligt! Jag skyndade mig att betala var glad... tills jag någon dag efter fick ännu ett mail om att även denna ordern blivit makulerad. Vid den här tidpunken gav jag upp, svor lite, och planerade att köpa hyllan på jysk i Umeå om jag nån gång får tillgång till bil (men med tanke på att hyllan har varit slut de två senaste gångerna jag varit där så var jag inte så optimistisk).
Men så i kväll hände miraklet. Återigen ramlar det in en mail från jysk som tackar och bockar för min betalning och säger att jag nu får bestämma leveransdag för hyllan så kan dom leverera den. Tydligen hade ordern inte makulerats trots allt, vilket inte gör mig något (eller jo, lite arg är jag). Jag tänker dock inte ropa hej förtidigt. Sist jag köpte en byrå från jysk och skulle montera den såg jag att jag fått hem två högersidor - ingen vänster. Det var bara att ringa till jysk och klaga för att få en riktig vänstersida. Aldrig mera jysk efter det här!
Prenumerera på:
Kommentarer till inlägget (Atom)
Inga kommentarer:
Skicka en kommentar