söndag 13 juli 2008

Efit - 12 juli

Igår var det ett foto i timmen som gällde och som vanligt glömde jag bort kameran lite nu och då så det blev inte fotograferat varje timme. Dagen var ett ganska typiskt exempel på vad jag gör under dagarna, nördar mig och pluggar. Håll till godo.

10:00
Vaknar ovanligt sent, börjar dagen som jag alltid börjar; slår på båda datorerna. En för att kolla på uppdaterade bloggar och en för att spela lite wow.
11:00-12:00
En vän hörde av sig och undrade om jag ville spela med henne så vi ägnade några timmar åt att döda spindlar och annat otyg.
13:00
Fruktstund med intressant kurslitteratur.
14:00
Pysslade om ärtskidorna på balkongen.

15:00 - 16:00
Vännen var tillbaka och undrade om vi kunde spela lite till. (hon behövde inte fråga två gånger)
17:00
Förberedelser inför middagen.
18:00
En liten kelsjuk karl kom och höll mig sällskap vid skrivbordet.
20:00
En lite större karl kom senare på kvällen. Jag började göra i ordning fika och kaffe medans han fick ett infall och började städa mitt badrum. Han är konstig min karl, men jag tycker om honom i alla fall.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Provar bara igen...

Anonym sa...

nämen titta nu fungerade det ju *konstigt*

Innan fick jag upp någe fel meddelande...

SKOJ att få se din efit..

Göbben min spelar också WoW :)

Super söt kisse *nickar*

ha det gött

Anonym sa...

Spanar in din EFIT. :)