måndag 18 augusti 2008

Efit - 17 augusti

7:00
Vaknade och det första jag såg var den här påminnelsen - vilket var bra, annars hade jag nog glömt bort efit helt (igen)


8:00
Ett försök att färdigställa min tenta som ska vara (elektroniskt) inlämnad idag söndag senast 23:59
Bonusbild
Paus för lite kattgos

9:oo
Börjar äntligen se ljuset i tunneln!

10:00
Och ganska exakt på minuten blev min tenta klar. "Bara" 15 sidors text som jag skyndade mig att skicka in.
11:00-12:00
Jag blev förvirrad av min nyvunna ledighet. Vad gör man nu? Satte mig ner och läste en bok som jag hittade bland bibliotekets kurslitteratur (men som jag bara läser för skojs skull)

13:00
Jag och Freja busar i köket.

14:00
Insåg till min stora glädje att jag äntligen kan spela wow utan att få dåligt samvete av skolarbetet.

15:00
Rastlösheten gnager och jag bestämmer mig för att städa upp i köket.

17:00
Min karl kom förbi och eftersom vi båda ätit en tidig middag bestämde vi oss för att vara extremt onyttiga (och fira att tentan var över) Allt åts dock inte upp nu.

18:00
Nedvarvning med popcorn, kattgos, choklad och en hög med avsnitt av Buffy avslutade min kväll.

1 kommentar:

Emma sa...

Kikade in din dag. Fina katter du har!