söndag 31 augusti 2008

Fototriss - tidigare tema

I veckan får vi välja ett tema som redan tidigare varit i fototriss - och eftersom jag missade första veckan så valde jag djur.Kattägd som jag är kändes det ganska självklart. I mitten är familjens gamla kanin som fortfarande bor hemma hos mina föräldrar. Han bor i en bur under köksbordet där, sitter oftast på en mattstump utanför buröppningen och knaprar i sig godsaker som min mor ger honom. Katterna är Freja och Boris - mina små pälsklingar som bor med mig i Umeå.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka sötisar!

Annica sa...

Härliga bilder! Jag gillar mittenbilden jag:)

Annica

trivago sa...

Vilka sötnosar! Första och andra bilden är roligt vinklade!

Anonym sa...

:) vilka roliga och söta bilder... och det går inte att välja ut någon favorit eftersom alla tre är lika fina.

Anonym sa...

Aaah! Så söta! Kaninbilder var ju urtuff :o)