tisdag 23 september 2008

Inspirationen flödar

Det är något med hösten - den smått kyliga luften, löven som sakta byter färg och kvittret från talgoxarna. På senare tid har jag känt mig verkligen inspirerad att göra saker - vilket inte alls är dumt eftersom jag har varit lite tom på ideér på sistone.I morgon är jag lektionsfri och har förutom plugg (bygga nätverkskarta, renskriva anteckningar och läsa bok) tänkt ta en riktigt lång och härlig promenad om vädret tillåter och sedan sätta mig ner och börja producera vackra saker. Förhoppningvis dyker det upp mer intressanta bilder inom kort.

(* på bilden ser ni "vackra" Ålidhem, Umeås studentghetto som jag för övrigt bor på. Trots alla dessa betongklossar som andra kallar hus kan faktiskt området visa upp en vackrare sida. Jag såg den idag.)

Inga kommentarer: