tisdag 12 maj 2009

Kreativitet - 12 maj

Idag hade jag tänkt börja slipa och måla om min fula tvbänk, vilket inte blev av. (Det är någon som ska komma och kolla på lägenheten imorrn och jag tyckte det var onödigt att damma till det lite extra innan de har varit här.) Så istället tog jag itu med min fulsnygga ljusstake som inköptes för ett tag sedan på emmaus. Från grön/guld till svartmålad, får dock se om den fortsätter vara i den färgen. Blev sugen på att måla den i någon knallig färg (blå? grön? gul? rosa?) eller kanske guld? Ska dock låta det vara just nu; ljusstaken mår inte dålig av att vara svart och jag har tyvärr andra saker som måste prioriteras.

2 kommentarer:

Sandra sa...
Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.
Sandra sa...

Den blev mycket snyggare nu, förut var den konstigt målad. Men den skulle bli jättesnygg guldfärgad om du har väggar som guld passar till.