måndag 13 september 2010

Att-göra-lista v. 37

Det har bara gått 2 veckor av den nya terminen och jag är redan rejält skoltrött... Hur är det möjligt? Min livboj är pyssel och tanken på att det här är det absolut det sista året inom universitetet (iaf socionomprogrammet) - sen har jag examen.

Veckans att göra:
  • Måla med citadelfärg (från v.35)
  • Gör klart mustach-halsband (från v.35)
  • Måla med akvarell/vattenfärg (från v.35)
  • Sy: (v.35)
    - axlar vitt linne
    - bolero av skjorta
    - korta av svart klänning
    - 2 soffkuddar
    -gardiner till vardagsrummet
  • Måla klart vardagsrumstavlor (v.36)
  • gör 2 uppslag i art journal 0/2 (v.36)
  • Virka 25 hexagoner 25/25
  • Fästa 45 hexagoner i filt 30/45
  • Göra 1 sida i Teesha Moore's stil
  • ATC - Surprise
  • ATC - birds wearing hats
  • ATC - surprise
  • ATC - surprise
  • ATC - footprints/tracking
(och bara för att jag är hundra år efter alla andra)
Följ min blogg med bloglovin

Inga kommentarer: