fredag 18 januari 2008

förvaring & väskproblem

Eftersom jag hade fått klar alla uppgifter i tid, bestämde jag mig igår för att gå igenom alla mina garn och tyglådor. Det blev inte lite! Mitt garn är i två randiga papplådor, resten är tyg eller kläder som ska sys om.

Självklart skulle Freja på upptäcksfärd och lukta på alla lådorna. Eller så kanske hon försökte hjälpa mig hitta tyg till en väska jag vill sy?


Har tänkt sy en ny skolväska inför skolstarten på måndag. Börjar bli lite less på min gamla väska och tyckte det var lika bra att skaffa en ny, alltid trevligt att kunna variera sig. Just nu är det bara den där väskan som rymmer alla skolböcker. Kunde dock inte bestämma mig för ett tyg utan det kommer bli tre nya väskor i vår! Förhoppningsvis får alla ett matchande pennfack också.

Inga kommentarer: