tisdag 12 augusti 2008

Tisdagstema - fridfullt

Jag måste ha drabbats av en släng av senilitet - hade fullkomligt glömt bort tisdagstemat idag!
Idag är temat fridfullt och jag återanvänder ett motiv som jag aldrig kan få nog av - vindelälven. När jag fortfarande bodde hemma hos mina föräldrar brukade jag smyga ner till vattnet i skymningen och se på solnedgången från min favoritsten och bara leva.

Det är en av de saker jag nu saknar när jag numera bor i stan. Tystnaden, stillheten och det fridfulla.

3 kommentarer:

Lena sa...

Tänk om alla hade en sån vy hemma! Då hade färre folk varit så stressade idag. Bara minsta anblick av allt detta vackra gör ju att man slappnar av helt. Underbart! Vilken bild. KRAMEN!

Mitt bidrag: www.tematoken.blogspot.com

Anonym sa...

Har vi varit på samma ställe :-)
Fin bild.

Anonym sa...

Vilket fint ljus :)